Selasa, Oktober 27

Doakan Yang Terbaik



Hari ini merupakan hari pertama aku akan menduduki peperiksaan akhir untuk semester ini. Walaupun masa untuk peperiksaan semakin hampir, aku terpanggil untuk menulis sedikit cebisan di ruang ini untuk meredakan hati aku yang terasa sedikit kebosanan.

Seperti mana semua orang yang akan menduduki peperiksaan, aku mengharapkan peperiksaaan kali ini merupakan peperiksaan yang terbaik dapat aku hadapi. Justeru aku mengharapkan doa daripada semua yang mengenali diri ini terutama kedua ibu bapa yang aku sayangi, seterusnya kawan2 agar mendoakan kejayaan aku dalam peperiksaan yang bakal aku hadapi.

Sesungguhnya peperiksaan ini bukanlah segala-galanya. Tetapi, melalui peperiksaanlah aku dapat menguji sejauh mana kefahaman aku dengan apa yang telah dipelajari selama berminggu-minggu hadir ke kuliyah.

Akhir kalam, 'semoga berjaya'

~ insan biasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan